Nejčastější dotazy FAQ
JE NUTNÁ REGISTRACE, POKUD CHCI NAKUPOVAT PŘES E-SHOP?
- Registrace není nutná, avšak přináší mnoho výhod. Např. sledování stavu své objednávky, přehled o historii objednávek a další.
JAKÝ JE TERMÍN DORUČENÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ?
- Pokud je zboží skladem je dodací lhůta 2-3 pracovní dny. Pokud je u zboží dostupnost do 4 pracovních dnů, jedná se o dobu naskladnění čili dodací lhůta produktu je 6-8 pracovních dnů.
JAKÝ JE ZPŮSOB DORUČENÍ ZBOŽÍ?
- Nabízíme rychlé a bezpečné doručení objednaného zboží. Můžete zvolit dopravce PPL, vyzvednou si balíček na výdejním místě Zásilkovny nebo si přijďte zboží vyzvednout osobně na adrese Digilama.cz, Freyova 1/12, Praha 9.
NEPODAŘILO SE VÁM UHRADIT ONLINE OBJEDNÁVKU?
- V případě, že jste se nedostali do posledního kroku košíku "potvrzení objednávky" a neobdrželi jste potvrzení o realizaci objednávky na Vámi zadanou emailovou adresu, znamená to, že Vaše platba byla neúspěšná nebo kvůli jinému důvodu se nepodařilo dokončit nákup. Co dělat v takovém případě? Objednávka, která nebyla uhrazena, nerezervuje zboží. Aby nákup proběhl úspěšně, vytvořte novou objednávku a uhraďte ji nebo vyberte jiný způsob úhrady.
OBJEDNÁVKA BYLA UHRAZENA ONLINE, PROSTŘEDKY BYLY STRŽENY Z ÚČTU, ALE NEDORAZILA ZÁLOHOVÁ FAKTURA (OBJEDNÁVKA MÁ STATUS NEUHRAZENA). JAK MÁM POSTUPOVAT?
- Na adresu info@digilama.cz pošlete email s potvrzením uhrazení objednávky. Vynaložíme veškeré úsilí, aby se tato situace co nejrychleji vyřešila. Řešení může trvat několik hodin, protože to musíme spolu s účetním oddělením prověřit.